vineri, 20 noiembrie 2009

Illusion The P!nk Killer (CLICK PE POZE PT MARIRE)




Ce pot sa spun in afara de MARE prin asta as putea caracteriza mai bine clubul "Illusion" si cand ma refer la mare ( toaleta fetelor + baietiilor = cat pink! ) oricum atmosfera conteaza nu ? si atmosfera a fost chiar demna de un club din bucuresti.
Preturi mhh.. sa zicem ca in Zion , intrare habar nu am dar nici nu ma intereseaza si cat despre interior ( prea smeker ) sa zic asa chiar are 800 de mp si 400 de locuri si chiar merita sa va duceti daca puteti iar parerea mea este ca un club de nota 10 si a facut aparitia in Pitesti ( Daca mai tineti voi minte cand sa deschis club Zion prima data ati ramas surprinzi poate pentru ca era cv nou ee asa o sa ramaneti si aici ) Oricum distractie placuta si imi cer scz pt calitatea pozelor dar acum sa fiu sincer nu imi venea sa stau cu aparatu dupa mine pt 3 poze hai have fun ne vdem pe acolo ;)

16 comentarii:

  1. mie unl chiar i mi place clubul asta e chiar foarte tare,este un club de fitze,si sincer sa fiu este si cel mai tare clb din pitezti,

    RăspundețiȘtergere
  2. am dansat in Illusion...un club de nota 20..designul superb iar atmosfera incendiara.Bate multe cluburi din Bucuresti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. naspa de tot . din pacate pentru pitesti altul nu este . trebuie sa ne multumim cu el. Naspa muzica . Dj trebuie inpuscat

    RăspundețiȘtergere
  4. Atata vreme cat se ocupa de club basinosul ala de sofer de taxi, Iulian Pana, e clar ca nu va fi un club cu pretentii...e mare jigodie omul ala...pe unde se duce numai necazuri apar.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bine spune fata/baiatul aceasta/acesta....atata timp cat se va ocupa tzeparu de iulian de club siiigur nu va fi unul cu pretentii :)) pe langa faptul ca a avut si clubul heaven , sa nu mai zic ca si cel care a montat sistemul de alarma a devenit "actionar" la club :))) ma mir cum s'a mai asociat careva cu el :))) este fenomenal omul asta...oricm la illusion este pielea p**i =))) O zi placuta ca acum chiar am inceput'o bine =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. e cel mai calumea club

    RăspundețiȘtergere
  7. am fost si eu chiar acum o ora am ajuns acasa sincer clubul mi se pare aproximativ ok are multe defecte dar e pitesti nu e amsterdam ...

    RăspundețiȘtergere
  8. mai ducetivaaaa ma....cluberii din pi..zda, ati fost voi la Amsterdam sa vadeti cum e , k sa faceti comparatie, mai ajungeti-va...

    RăspundețiȘtergere
  9. in afara faptului ca barmanul nu prea are sa-ti dea rest este totul ok. femei numai una si una, sincer chiar este marfa si muzica si atmosfera tot, tot.

    RăspundețiȘtergere
  10. da.. eu chiar am fost prin multe cluburi prin europa, si pot spune ca atmosfera din illusion este chiar buna spre foarte buna. Este ceva de genul Office, dar la un nivel mai mic sa spun asa. Nu este un club adevarat (nu se asculta numai house).. dar oricum pana la urma conteaza ca este si altul nu avem. E important cu cine mergi si sa te distrezi, nu sa stai la bar cu paharul in mana, sa analizezi ce este in jurul tau si apoi sa faci afirmatii gen "este mai frumos la amsterdam" .. asta chiar a fost buna :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. e deschis in fiecare noapte?costa cv intrarea sau trebuie sa faci consumatie la masa?

    RăspundețiȘtergere
  12. astept sa merg sa vad cum este... apoi o sa las cateva impresii.

    RăspundețiȘtergere
  13. gainarilor cand o sa va deschideti voi club atunci sa vb, pana atunci mergeti va rog la amsterdam...

    RăspundețiȘtergere
  14. mijtoooo mie mi se pare k e cel mai tare club:*:*:*;);)

    RăspundețiȘtergere